https://khazanahpenawar.wordpress.com/2015/08/09/ubat-resdung-paling-berkesan/

Wednesday 22 April 2015

Filled Under:

Rozana Dakwa Tulang Rusuk Patah & Hidung Retak Dibelasah Awie


Isteri Awie, Rozana Misbun memberitahu Mahkamah Majistret semalam bahawa dua tulang rusuk kirinya patah manakala hidungnya pula retak akibat dibelasah pelakon dan penyanyi rock itu, dalam perselisihan faham yang berlaku Jun tahun lalu.

Rozana, 37, berkata, sebelum dibelasah Awie, 46, atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, artis itu me­nuduh dia mencuri dan menggunakan duit RM400,000 yang disimpan di dalam akaun atas namanya tanpa kebenaran.

“Awie minta wang RM400,000 dari akaun saya tetapi saya beritahu tiada wang sebanyak itu dalam akaun saya.

“Duit tunai yang diberikan kepada saya pula saya belanjakan untuk urusan keluarga tetapi Awie tidak percaya lalu menumbuk muka saya bertubi-tubi terutama di hidung,” cerita Rozana.

sumber : Kosmo!




0 comments:

Post a Comment