Thursday, 29 January 2015

Filled Under:

TOP 10 Artis Malaysia Paling Seksi Dan Nampak Murahan !!!

Jom tengok pulak senarai top selebriti Malaysia yang suka s3ksi tetapi nampak murahan. Mesti ramai lelaki terliur tengok ni....

 No.10 : Nora Danish




no 9 : Fasha Sandha



no 8 : rozita che wan




no 7 : rebecca nur islam



no 6 : lana nordin




no 5 : mieyra liana




4 : zarina an julie




NO 3 : ZILA BAKARIN



NO 2 : HANNAH TAN





NO 1 : NABILA HUDA






Tahniahlah kepada Nabila Huda sebab menduduki tangga no 1 artis paling s3ksi murahan!
Kenapa Nabila Huda menduduki tangga pertama? Sebab si Nabila ni tak kira kat mana-mana mesti nak pakai s3ksi. Pergi pantai pun selambe pakai co-li jer. Tak kiralah pergi majlis ke, pergi pasar ke atau pun lepak ngan kawan-kawan, Nabila mesti nak pakai s3ksi...



SUMBER : http://gosipkencang.blogspot.com




4 comments:

  1. tahniah kpd blog ni. sbb keja dia highlight kburukan org,then sebarkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wtf?blog sebar keburukan org?dah memang artis tu tunjuk la bodoh.ko nak cakap apa lg?bukannya blogni curi masuk tangkap gambar.bangang ko ni dasar separuh baik separuh jahat.time maksiat ko pertahankan..time melancap ko lupa nk jd baik.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Lagi Gambar ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete