https://khazanahpenawar.wordpress.com/2015/08/09/ubat-resdung-paling-berkesan/

Tuesday 28 April 2015

Filled Under:

GEMPAR!! Akhirnya Kantoi Sudah Siapakah Amran Fans.Bukti Jelas Sudah Ada Wahai Fadzil Zahari..


Pada 26 April yang lalu Amran Fans telah mengadakan perasmian sebuah buku berjudul ‘Amran Fans’ di PWTC. Apa yang peliknya Fadzil Zahari dan Yana Samsudin turut hadir pada majlis perasmian tersebut. Dek kerana itu juga ramai peminat Amran Fans hadir untuk bertemu Amran Fans yang sebenar tetapi sehingga kini siapakan Amran Fans yang sebenar masih belum didedahkan.
Fadzil Zahari


Fadzil Zahari Hadir Ke Perasmian Buku Amran Fans
Tetapi……… saspek yang disyaki ‘Amran Fans’ ialah Fadzil Zahari sendiri kerana hadir di majlis pelancaran buku ‘Amran Fans’ sedangkan pelbagai krisis yang menimpa antara isterinya dan pemilik Amran Fans. Nak tahu contohnya apa boleh lihat artikel ini ‘Amran Fans Tulis Surat Jemputan Kepada Yana Samsudin‘. Lagipun rata-rata peminat Amran Fans telah meneka Fadzil Zahari ialah Amran Fans tersebut. Opss!
fadzil
Logik ke si Fadzil Zahari itu Amran Fans?
Agak-agak logik tak suami pelakon Yana Samsudin yang dikatakan sebagai Amran Fans? Penulis rasa ada logiknya apabila melihat post dari Amran Fans dan Fadzil Zahari yang hampir sama. Maknanya rajin bebenor Fadzil Zahari melayan Amran Fans punya post. Paling penting komen yang paling pertama pula tu. Ehem!
amran fans2
Agaknya apa yang korang rasa? Memang betul-betul misteri pemilik ‘Amran Fans’ ni. Ramai yang dah tidak sabar ingin ketahui hal sebenar. Amran Fans yang boleh dikatakan agak bernas pemikiran, kelakar, dan bla bla. Haishh siapakah ‘Amran Fans’yang sebenar?




2 comments:

  1. Fadzil Zahari komen yang pertama ?

    ReplyDelete
  2. betul jgk.. amran fans selalu up cerita pasal kebersihan tandas.. yana samsudinkan pernah buat stetment pernah buat amal cuci tandas awam sbb terlalu kotor..

    ReplyDelete